Wednesday, March 24, 2010

Latest Eclipse Poster and Edward, Bella & Jacob evolution from Twilight to Eclipse

New Eclipse Poster!!! Awesome


And now, take a look at the evolution of how Edward, Bella and Jacob look like from Twilight to Eclipse. Which one do you like best?


I think...I prefer..Edward - Eclipse, Bella - New Moon and Jacob.......- Eclipse....;) --> Beta

12 comments:

bspotgurl said...

Edward looks different. ermmm

atiza shaemri said...

i prefer edward in eclipse, bella in new moon and jacob in new moon..

eclipse gonna be awesome cz edward looks more handsome and hes not in suits.i like his hair..yeay!!

bella seems so young back then.she hv the most revolution i think among them..and jacob too..

Twilighters Malaysia said...

bspotgurl - yeah...he kinda does...well different director...different look ;)

Atiza - agree!!

Twilighters Malaysia said...

Its all Eclipse for me. The look have matured somewhat... And I like that... - Alpha

Ain Shahidin said...

somehow i have a different thought.
i love Edward in twilight, Bella in eclipse and Jacob in new moon. idk why but Jacob should stay young, Edward, i kinda like his style in twilight. it shows who he is. and Bella, i think she look greats in eclipse. i so love her hair!

atiza shaemri said...

isnt bella wearing a wig in eclipse??
i love her original hair as in new moon..hehe

Wanniey said...

i'm prefer Edward - Twilight, Bella - New moon, Jacob - Of coz Eclipse... Jacob so cute... hihi.. *wink*

Twilighters Malaysia said...

Atiza - yeah..KStew wore a wig. And this poster of coz dah touch up. We will have to see her in the movie. From the trailer, her hair wasn't so bad..but a bit messy. Maybe coz she was in a mess :P. But i love her hair in NM!! --> Beta

atiza shaemri said...

yeah, she looks different with dat wig...kinda not bella-ish..ehe
edward and jacob were messing her up in eclipse, dats why shes in a mess...ehehe

Twilighters Malaysia said...

I think it's Jacob who messed her up. Edward was ready to take anything as long as she is happy ;)
--> Beta

Twilighters Malaysia said...

oh! and the fact that vitoria came back with an army of new born vamps doesn't help either....uhuhu

Ain Shahidin said...

i know its a wig but idk, i love the flow. so look matured. anyhow she's in eclipse so she should look like that. mess! lol~